Hälften är bättre än inget

Idag skulle jag passa på att testa yogaprogrammet på förmiddagen när min dotter låg och sov. Dock var jag lite mindre diciplinerad som satte mig framför datorn först. Jag hann med den första stående ställningen innan hon vaknade. Men det var bara att lägga henne ner på mage framför mig med tre leksaker så kunde jag slutföra resten av de stående ställningarna. Jag får se om jag gör de liggande ställningarna innan jag går och lägger mig. Det finns risk att min mage är full av marängswiss. =)

Dagens rörelse
* Yoga 20 min
övning 1-5 http://mamarama.blogg.se/2012/january/30-min-yoga-hemma.html

* Promenad 1 20 min på förmiddagen

* Promenad 2 20 min på eftermiddagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0