Mamarama 2.0

Jag har just uppdaterat informationen om min blogg... :)

"Fd elitidrottande kampsportare som nu möter vardagen arbetande som hälsoutvecklare i Företagshälsa och mamma till dotter född september 2011.

Efter graviditeten startade jag bloggen som en del i att "komma tillbaka i form". Jag skrev om min träning och de små framsteg jag gjorde. Under hösten 2012 tog mitt liv en drastisk vändning då jag pressade mig fysiskt fullständigt över mina gränser under en helg med infektion i kroppen. Jag fick hög feber i tre månader i sträck och blev fullständigt sängliggandes. Under resan har jag lärt mig ett nytt sätt att förhålla mig till min kropp, lyssna på signaler och vila med gott samvete.

Nu handlar bloggen om en uppgraderad variant av mig själv. En mamma som jobbar, är med familjen och vänner, promenerar i skogen och utövar yoga. 

Välkommen till mamarama ver 2.0! Denna versionen känner inte längre något behov av att återställa sig till ett tidigare skick."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0