Nu kommer maken hem!!!

Nästan en hel vecka gräsänkling. Vad bra det gått, men sen är jag också lyckligt lottad att jag har så go familj och vänner. 

Igår hängde jag och dottern med en vän och hennes två barn efter dagis. Fredagsmys i parken med efterföljande pizza när hennes sambo och pappa till barnen kom hem. När vi ätit färdigt var det dags att natta deras två barn. Jag och dottern hängde kvar i soffan och kollade lite tv. Vi packade ner henne i massa filtar för att gå till en utställning av textil- och screentryck av Johanna Stuart-Beck på ett galleri i Linné. 

Johanna Stuart-Beck ställde ut under Kulturnatta 11/10-13 på Once Design och Inredningsarkitektur.

Det var väldigt kul att höra Johanna berätta vart hon fått inspiration till och hur hon gått tillväga. Jag och min vän insåg att vi hade ovetandes trillat in på Kulturnatta. Denna härliga natt av kultur och musik mm. Vi tog en promenad genom Linné och tillbaka hem. Skönt att ha tid att prata med varandra ordentligt.

Idag kommer mannen hem igen. Dottern har precis somnat lite middag och jag försöker städa upp efter veckan (förutom just nu när jag flyr undan genom att blogga istället). Ska bli skönt att ha honom hemma under helgen innan han drar upp till Stockholm för att kolla på fotbollsmatch nästa vecka.


Då var det dags att köra vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0