Stress+lämna hos dagmamma= oväntade resultat

I går kväll fick jag reda på att jag skulle lämna lilla dottern hos dagmamman. Stressen hopade sig direkt... Jag som planerat att vara inne på jobbet tidigare. Kund kl 8.15... Det löser sig tänkte jag och la mig för att sova.

Stress har ju sällan en positiv effekt på motoriken. Efter en del tumlande och brottande på golvet med barn och overall bar det av. "Hejdå!" Sa lilla dottern och kutade in till de andra barnen.

När jag satte mig på spårvagnen slog det mig att jag fått med lilla dotterns rosa vantar och lämnat mina innanför dörren hos dagmamman. Nåväl dom täcker ju minst 50% av handen ändå!

http://instagr.am/p/WycPbDMG8v/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0