Påsken halvvägs

Jag och mannen kom på oss att vi inte varit iväg och gjort något på egen hand sen i julas. I samband med att svärmor kom för påsken bestämde vi oss för att smita iväg en natt till St Jörgens Spa. Vilken upplevelse!

Sammansättningen av varma och kalla källor, fotbad, bastuar, viloplatser med musik, gungande sängar, välgörande te, film på naturen och värmande lava var helt enorm. Jag skulle rekommendera alla att åka dit! Jag var så avslappnad att jag knappt kunde gå. :)

En god middag på det och ostörd sömn i prassliga vita lakan var precis det som gjorde att jag vaknade glad, utvilad, lugn och lite sugen på att uppleva någon aktivitet. Mannen och jag strosade ner till sportavdelningen efter frukost och satte oss och fick en omgång meditation. Sen en sväng in i gymmet och hemmasnickrad yoga innan det var dags att checka ut.

Det var så gott att komma hem till lilla dottern sen och busa runt. För övrigt har farmor fått ett nytt smeknamn "Pammom" eller Pangbom som vi översatt det till. Haha.

Nu är jag på väg till mina föräldrar på egen hand. En god middag med deras gäst från Indien väntar och ännu en god natts sömn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0