Kulturation

Igår kväll hängde jag med ett par goda vänner till Pustervik för att lyssna på ett göteborgskt raeggeband som heter Kultiration. Har inte tidigare lyssnat på dom så det var nyfikenhet och öppenhet i öronen.

Jag är heller ingen musikrecensent så jag ska inte försöka mig på att berätta hur bra det var. Det var mycket trevligt! :)

Jag kom på tidigt att jag inte hade öronproppar med mig, men kom på till min förtjusning att hörlurar också kan funka tvärtom (stänga ute ljud). Så på med hörlurarna och gunga loss.

Efter spelningen pumpades det ut hejdlöst mycket bra musik och jag kan inte komma ihåg senast jag flippade ut fullständigt på dansgolvet.
http://instagram.com/p/cL8dbdMG4s/

Mycket roligt! Det var dags att gå hem när svetten rann och syret tog slut. Jag flämtade som en lejoninna på en gassande savann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0