Ett nytt nuläge

Jag har bestämt mig för att inte sätta upp ett mål med min träning. Det är nog första gången jag gör på detta sättet. Under alla år har jag satt upp inspirerande mål och sen gjort en lämplig handlingsplan för att nå målet.

Nu har jag efter fyra månaders sjukdom och under den tiden mestadels varit sängliggandes kommit i en fysisk form som jag inte var beredd på. Jag orkar numer med vardagen och det är jag oerhört tacksam för. Jag orkar leka med min dotter, fixa med hemmet och sedan årsskiftet testar jag att jobba heltid igen. Det som det finns väldigt lite utrymme för är träning. Det jag däremot har märkt är att det går bra att promenera ibland, typ 30 min rask takt. Dock går det inte att göra varje dag.

Jag får ta det lite mer som det kommer, hushålla med mina resurser och göra det som jag mår bra av.


Kommentarer
Postat av: Helen Persson

Bra att notera det man kan för man kan inte göra det man inte kan och det är fantastiskt mycket och viktigt du kan. Gläds med dig! :)

2013-01-13 @ 14:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0