En dag med energi

Plötsligt hände det.

Jag vaknade pigg och utvilad (tack mamma för att du tog nattvakten med lilla dottern). Jag gick till jobbet och kände att jag hade så mycket energi att jag nästan sprack.

Jag satt på ett internt möte kring en kund och var så drivande, på och full av idéer att jag bad om ursäkt till min kollega som ledde mötet efter. "Jag har så mycket energi idag. Jag hoppas inte jag var för pushig." Det var som tur var ingen fara. :)

Det var ju så underbart väder. Blå himmel och krispig luft. Jag gick ut en sväng på lunchen. Fick inte det sedvanliga energidroppet efter lunch.

http://instagr.am/p/U00E2dsG_8/

Nu kommer finalen... Jag jobbade en hel arbetsdag (!) OCH hade gott om energi när jag kom hem! Det har inte hänt på över 1,5 år pga föräldraledighet och lång sjukskrivning på det.

Nu får vi se hur denna dag slutar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0