Grattis till mig...

... som idag avverkade den längsta promenaden på oerhört länge. Det kan vara 6 månader sedan jag tog mig till fots så långt! Jag har känt mig stark de senaste två veckorna och därmed har jag långsamt kunnat öka på sträckan på mina promenader. Idag tog jag mig 4,83 km på 44 min!

Jag var lite modig som valde tidpunkten att prova gränsen när jag var påväg till en kund för en föreläsning. :) Jag gick trots allt längs spårvagnssträckan så det var bara att hoppa på när jag själv kände för det.

För första gången sen jag varit sjuk ser jag att det ljusnar framme vid horisonten. Det kanske trots allt kommer en tid då jag kan börja träna med ansträngning igen?
 
Du kan följa mina träningspass på funbeat.se. Sök efter Carolin Wilhelm. :)

Lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0