Utmaningen v 41: Göra ingenting

Veckans utmaning för att må bra är:

Att inte göra någonting!

Såhär tänker jag... Att må bara handlar dels om att göra/tänka/säga saker jag mår bra av, men det innefattar även att avstå grejer jag mår sämre av.

Veckans utmaning går ut på att först och främst uppmärksamma när jag får en impuls att göra/säga/tänka något som jag uppenbarligen på kort eller lång sikt mår sämre av. Den riktiga utmaningen är att inte följa impulsen, utan istället stanna upp lyssna/känna mitt andetag 10 gånger och uppleva hur det är att stanna upp istället för att rusa iväg.

Lycka till i veckan för dig som antar utmaningen och dela med dig av dina upplevelser som en kommentar på bloggen!

http://instagr.am/p/QeTlt3sGwH/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0