Passar på att läsa böcker

Jag är nu inne på 9:onde veckan av feber som kommer och går. Under tiden jag varit hemma har jag passat på att underhålla mig med att läsa böcker. Det är något som jag verkligen njuter av att göra och annars på sin höjd prioriterar att göra när jag reser kollektivt.

Jag har hittills läst:

Ängeln på sjunde trappsteget -Frank McCourt
Lyckans land- Frank McCourt
Igelkottens elegans- Muriel Barberry

Nu ska jag ta mig för en klassiker... Robinson Crusoe -Daniel Defoe

Jag borde ha läst denna i skolan någon gång, men kan inte komma ihåg att jag läste klart den. Antar att jag gjorde som man ibland gjorde på den tiden... Gick och hyrde filmen istället :)

Så krypa ner i soffan med en filt och en kopp te...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0