Smögens hafvsbad del 1

Åh så skönt att packa en liten väska till sig själv och tillsammans med lilla familjen byta miljö.

"Vi åker till Smögens hafvsbad, skitsamma hur jag mår"

Efter höstlovshets med fyllda rum och massvis med barn, checkar vi in när det nästan är tomt. 10 min efter incheckning var det dags för min SPA behandling. Vitaminkicken (ansiktsbehandling) och snabb pedikyr (fotbehandling) stod på schemat. Jag har aldrig fått ansiktsbehandling förr. Jösses vad härligt det var!

När behandlingen var färdig mötte jag upp man och lilla dotter i poolen. De hade gått loss på både pool och bubbelpool medan jag fått tid för mig själv. Dottern tog ett äpple och tuggade på medan det var dags att göra sig redo för middagen.

Maten var enkel och god. Vi var tacksamma att vi var ensamma i restaurangen när vår dotter får ett glädjefnatt och rullar runt på heltäckningsmattan mellan för- och huvudrätt.

Nu hänger jag i sängen med godis och "Femtio nyanser av honom" som jag ännu inte öppnat.

http://instagr.am/p/RnwiQnsG-U/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0