Den självläkande kroppen

Heeeela hösten har jag varit sjuk i feber och hög sänka. Läkarna har inte hittat något och inte kunnat ställa diagnos. Det var först när jag kapitulerade fullständigt och la mig ner i sängen och konstaterade "nu ligger jag här tills det försvinner" som kroppen började läka.

Det tog två veckor för febern att försvinna. När febern försvann hade jag ett inbokat besök hos Bröderna Tranbergs och fick en kraniosakral behandling som skickade mig i rätt riktning. Det tog ytterligare nästan tre veckor för proverna att normaliseras.

Nu är jag så pass pigg att jag vågar arbetsträna resten av sjukskrivningen. På måndag är det dags om inget oväntat händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0