Göteborgsvarvet 2012

Då är mitt första mål detta året avklarat! Göteborgsvarvet: check!

Jag reviderade min plan innan till att begränsa mig på följande sätt för att orka konditionsmässigt, men framförallt inte göra mig illa:
1. Spring max 2 km i sträck, sen måste du gå 1 km
2. Gå i uppförsbackar och nedförsbackar (läs broar och Säldammsbacken)

Resultatet blev att jag kom i mål, hade ett leende på läpparna hela vägen och är hel men oerhört trött i kroppen. När jag sprang upploppet inne på Slottskogsvallen såg jag att jag faktiskt kunde komma under 3 timmar. Då accelererade jag lite och sluttiden blev 2.59.04. Hela 52 min sämre än min bästa tid tre år tidigare, men sjukt nöjd!

Imorgon kommer utmaning två, Lomma Cup. Tidigt i ottan blir jag hämtad och tävlingen börjar kl 10. Lottningen säger att det blir pyongwon i semi. Blir det final är det Kumgang och sipjin. Härlig lottning och enorm utmaning för såriga löparben!


Kommentarer
Postat av: Anna LG

Grymt jobbat ;)

2012-05-12 @ 23:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0