30% av en halvmara och åtta mönster senare

Med en vecka kvar till gbgvarvet och Lomma Cup kan jag konstatera att det är troligt att jag kan genomföra båda under samma helg.

I helgen har jag lyckats jogga 7 km vilket innebär att jag kan jogga 1/3 av Gbgvarvet och resten får promeneras. Det ska bli spännande att uppleva varvet som en liten utflykt istället för en tävling där tider ska pressas. Denna veckan ska jag ta en riktigt lång promenad och en kortare jogg som förberedelse.

Idag lyckades jag genomföra samtliga åtta Taekwondomönster hjälpligt som jag behöver kunna för tävling: taeguk yok jang- sipjin. Denna veckan som kommer ska jag gå genom samtliga mönster om och om igen i huvudet och förhoppningsvis även genomföra dom praktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0