Lite träningsplanering för v 5+ Nike Blast 2012

Idag har jag äntligen fått dra på mig skön träningsvärk. Med andra ord var gårdagens effektiva pass mitt bland stöket hemma det bästa hittills. För första gången ska jag försöka träningsplanera lite till nästa vecka. Denna veckan kommer jag träna lite mer än vanligt eftersom jag ska upp till Stockholm för att deltaga på the Nike Blast 2012. Jag var där förra året och det var superkul, så därför är det dags igen. Jag har valt att ta det lite lugnt och bara gå på 2 pass/dag och 1 föreläsning/dag. Tur att kroppen börjar komma lite i form så jag orkar.

Tisdag: Mamma-barnträning (www.hagataekwondo.com)
Onsdag: SatsBaby+ kondition/löpning (www.sats.se)
Torsdag: Iyengar Yoga (www.yogacentrum.com)
Lördag: Nike Blast 2012 (http://www.thenikeblast.com/stockholm)
Söndag: Nike Blast 2012

Dagens rörelse
* Promenad+ lek 60 min
Promenad med familjen och vän med son (2 år) med tillhörande lek på lekpark (det är tufft att försöka hänga med i en tvåårings tempo).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0