Lagom träning med barnen

Idag på mamma-barnträningen på klubben (www.hagataekwondo.com) hängde min trogna mammakompis på och hennes dotter. Vi sträckte ut kroppen med aktiv rörlighetsövningar med käpp och stannade kvar och tog en fika efteråt. Jag testade även på att sparka lite i luften. Nu känns mina höfter mycket mer stabila än när jag testade första gången. Min dotter ligger fortfarande och sover två timmar efter, så hon blev väl lika trött som mamma sin.

Dagens rörelse
* Mamma-barnträning 45 min

Uppvärmning- lite luftsparkar

Styrka/rörlighet-
Komplex rörlighet med käpp 10 st
Sidorörelse med käpp 2x10st
Utfallssteg med käpp 2x10st/ben
Drake 2x10st/ben 5 kg
(www.muscleactionquality.com)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0