Sälja grejer på Tradera

Då har jag hittat appen som gjort att jag kollar av min telefon heeeeela tiden. Folk varnade mig för Facebook och mailen, men gott folk det var Tradera som lyckades gripa tag i mig.

Jag har aldrig gett mig in i leken tidigare, men med min nya smartphone insåg jag hur enkelt det skulle bli att lägga upp annonser. Med ett foto eller två var det bara att slänga upp en annons och sen hålla koll på budgivningen via telefonen. Och tro mig att jag har hållit koll denna vecka då jag la upp tre saker till att börja med.

Så här blev resultatet:

Lite drygt ett år begagnade Nike Free XT 140 kr

En karaff från Nääsgränsgården jag fick på min student och använt fyra gånger 47 kr

Ett par sprillans nya Nike Air Max S2S SL 419 kr

Alltså totalt 606 kr att dryga ut föräldrapengen med på saker jag ändå inte ville ha. :) grattis till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0