Oväntade händelser en skärtorsdag

Ikväll var tanken att jag skulle ta igen en lektion på yogan som jag missat. Enligt min lärare skulle det vara en lektion kl 18 och kunde ersätta den jag vanligtvis går kl 19.30.

Jag var rätt trött när jag åkte in med spårvagnen, men såg ändå fram emot att sträcka ut kroppen. När jag kom fram var det inte en kotte på plats. Snopet... Jag ringde min man och han uppmuntrade mig att gå och träna något annat. Det kanske inte var samma sak, men lotten föll på BodyCombat på kl 19. För att fördriva tiden shoppade jag lite påskägg och tog en kaffe.

Fem minuter innan klassen startade svängde receptionisten in i omklädningsrummet. Vi har ingen instruktör till en av klasserna är det någon som kan hoppa in och köra något? Så istället för att gå på BodyCombat hoppade jag in och instruerade en BodyBalance. Det var superskönt och deltagarna som kom dit för både en annan klass och annan instruktör var väldigt förlåtande. Vi hade en underbar timme.

Ibland blir det verkligen inte som man planerat men det blir väldigt bra ändå. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0