Dubbla mål samma helg

Jag inser att jag kanske tagit mig vatten över huvudet när jag förstår att två av de mål jag satt upp för mig själv är samma helg. Göteborgsvarvet är en lördag och Lomma Cup är dagen efter. Det är nu jag behöver fundera över min ambitionsnivå...

Målet jag satt är att delta. Det betyder inte att jag behöver springa på rekordtid utan jag kan gott gå runt, bara jag hinner tills de stänger banan :). Lomma cup behöver jag faktiskt inte vinna utan jag behöver bara gå upp på mattan och prestera hjälpligt. Med andra ord håller jag kvar vid planen och sänker ambitionsnivån. Vad kul det är att vara snäll mot mig själv!

Ikväll instruerade jag Bodybalance igen. Vad skönt det är och vad roligt det är att instruera. På lite mer än sex månader får jag nog säga att jag känner att jag är tillbaka. Jag är inte specifikt tränad men jag känner mig stark igen och konditionen är där jag önskar att den ska vara. Det hade varit kul att testa den med ett Åstrands cykeltest och se vart jag ligger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0